We horen het de laatste tijd regelmatig van onze klanten: er moet wat gebeuren. We zijn klaar met het negativisme, de angst, de passiviteit. Het is tijd voor actie, de zaak moet weer opgefrist worden. We willen onze mensen weer blij maken, gemotiveerd en enthousiast. Kortom: we willen er weer op uit trekken met z’n allen. Maar hoe doen we dat?
Veel mensen denken dat er niets meer mogelijk is op het gebied van bedrijfsuitjes. Want hoe doe je dat coronaproof? Bovendien mogen (en willen) we niet meer naar het buitenland, en al helemaal niet meer vliegen. Wat kan er nog wel? Hoe voldoen we aan de richtlijnen? En, ook heel belangrijk, hoe kunnen we het verantwoorden? Binnen het bedrijf, uiteraard, maar ook naar de buitenwereld toe, en niet te vergeten ten opzichte van je eigen familie en gezin.
Zinvol
Ons antwoord is: dat kan prima! Maar dan moet het uitje wel zinvol zijn. Het moet wat toevoegen. Voor jezelf, voor het bedrijf, én voor de omgeving. Daar moet je dus goed over nadenken. Gelukkig zijn wij als Sailing Dutchman al langer bezig met de vraag hoe je een bedrijfsuitje toegevoegde waarde geeft. En dan niet alleen in het hier en nu, maar ook in de toekomst.